virnaarzuidafrika.reismee.nl

Nog 4 weken!

NOG 4 WEKEN!!

Nog '4 weken wat?' denk je... Dan start mijn avontuur naar en in Zuid-Afrika! Ik heb er super veel zin in. Voor wie het nog niet weet: ik ga hier de minor ‘Wildlife Management’ doen op de Koffylaagte (Game Lodge). Tot gisteren kon ik eigenlijk niemand die dit ook ging doen, er gaan dan weliswaar nog 19 andere studenten, maar geen van hen ken ik. Afgelopen dinsdag ontving ik per mail onder andere de kamer indeling. Het meisje, Sarah, waarmee ik de kamer ga delen heb ik gelijk een berichtje gestuurd via Facebook (lange leve social media). De volgende dag hadden we afgesproken om wat te drinken. Gelukkig klikt het!

Afgelopen dinsdag ben ik ook begonnen met de voorbereidingen. Ik ben samen met Timme de stad in geweest om alvast het een en ander te kopen van mijn ‘Aanschaffen voor Zuid-Afrika’ lijstje. Verder heb ik mijn inpak lijstje wat bijgewerkt, want er mistte nog een aantal dingen. Hm..wat moet ik dus echt niet vergeten..? Mezelf kennende ga ik sowieso wat belangrijks vergeten J Mijn vaccinaties heb ik gelukkig al in november/december gehad, dus hier hoef ik niet meer over na te denken (wel aan het gele boekje denken dan).

Vind je het leuk om te weten hoe het met mij gaat terwijl ik in het zuiden zit? Via deze blog zal ik al mijn al avonturen proberen bij te houden. Laat op deze pagina je je e-mailadres achter voor als je op de hoogte wilt blijven. Dan krijg je een mailtje als ik iets nieuws plaats.

Let’s do this!

Liefs,

Virginia

Reacties

Reacties

Ronald

Ben benieuwt. Leuk idee.

Anita Rutgers

Heel spannend! Leuk om je te kunnen volgen. Groetjes Anita.

Rob

Hey...een blog....leuk ide?

Claudia

Ben heel benieuwd naar je avonturen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!